Універсальний пристрій розв'язки АКБ Gruner AKA-1500 складається з двох функціональних вузлів: власне пристрою розв'язки акумуляторів та модуля управління додатковим силовим реле. АКА-1500 дозволяє реалізувати універсальну схему управління силовим електроживленням на автомобілі, мототехніки або водному транспорті з бортовим напругою 12В.
Вузол розв'язки акумуляторів модуля АКА-1500 призначений для автоматичного або ручного підключення / відключення резервного акумулятора до бортової мережі транспортного засобу та його розв'язки з основним. Комутація додаткової батареї здійснюється за допомогою силового поляризованого реле Gruner 750H, завдяки чому пристрій має мінімальне споживання 6-7мА, як в режимі дод. АКБ підключена, так і в режимі дод. АКБ відключена. АКА-1500 забезпечує автономний режим роботи акумуляторів, при цьому можливо використовувати одну з них для харчування додаткових пристроїв, таких як автомагнітола, холодильник, освітлювальні прилади та ін при непрацюючому двигуні. Це виключає розрядку основного акумулятора, необхідного для надійного старту двигуна. Підключення та відключення другої батареї, при використанні АКА-1500, відбувається автоматично, при досягненні та утриманні на основний батареї заданих напруг протягом більш 6сек. АКА-1500 має два діапазони напруги спрацьовування:
Перший - для АКБ типу Sb/Sb; Sb/Ca вкл. ≥13,2 та викл. ≤12,8 В ( напруга в бортовій мережі від 13.2 до 14.3 В )
Другий - для АКБ типу Ca/Ca вкл.≥14,4 В і викл. ≤13,1 В ( напруга в бортовій мережі вище 14.4 В )
ВАЖЛИВО! Резервна АКБ повинна бути такого ж типу (в сенсі робочих напруг і напруги заряду) як і основна АКБ.
Блок управління АКА-1500 дозволяє підключити друге додаткове силове реле Gruner 750H та здійснити з його допомогою незалежну від функцій УРА комутацію окремої силової лінії живлення (наприклад автомобільної лебідки), або повне відключення маси в автоматичному або ручному режимі (в залежності від схеми підключення).
Важной особенностью АКА-1500, является возможность быстрого аварийного выключения обоих силовых реле Gruner 750H (первого - подключающего доп. АКБ и второго - коммутирующего отдельную силовую линию или общую массу). В случае короткого замыкания, либо иной нештатной ситуации, можно оперативно полностью обесточить автомобиль.
Характеристики АКА-1500 по коммутируемому току определяются возможностями реле Gruner 750H:
- Долговременный (неограниченный по времени) коммутируемый ток 300A
- Нагрузка 700А – 6 мин
- Пиковая кратковременная нагрузка 1000A - 1-2 мин
Основные функции и особенности универсального устройства развязки АКБ АКА-1500:
- Развязка дополнительного резервного АКБ в автоматическом режиме
- Возможность принудительного подключения резервного АКБ (режим «ЛЕБЕДКА/СТАРТ»)
- Возможность принудительного отключения резервного АКБ
- Два диапазона напряжений срабатывания устройства (в зависимости от типа используемых АКБ и уровня бортового зарядного напряжения)
- Индикация режима работы устройства
- Автоматичне або ручне керування другим додатковим силовим реле Gruner 750H (для незалежної комутації окремої силової лінії, або відключення загальної маси обох АКБ )
- Індикація стану другого силового реле
- Можливість оперативного аварійного відключення обох керованих силових реле Gruner 750H
- Широкі комутаційні можливості блоку управління АКА-1500, для створення різних схем керування живлення силовим обладнанням транспортного засобу
Основні | |
---|---|
Комплектація | Реле Gruner 750H, Блок управління з роз'ємом для підключення АКА-1500, Кріплення-ізолятори, Роз'єм на керуючу колодку Hirschmann, Кнопка управління в панель приладів зі світлодіодним індикацією роботи пристрою |
- Ціна: 4 730 ₴